7 Kasım 2008 Cuma

Nefret Ettiğiniz Kişi Tek Okurunuzsa?

Ehe benim blogda öyle bir sorun yokta, bugün otobüste giderken öyle aptal aptal bu konuyu düşündüm nedense. Çok güzel bir blog açmışsınız, yazılarınız tam istediğiniz kıvamda gidiyor. Birde bakıyorsunuz her yazıya aynı kişi yorum yapmış. Kişinin kim olduğunu farkedince -ki kendini yazılarından belli eder- yıkılıyorsunuz... O sizin en nefret ettiğiniz insan!

Bilerek ismini cismini saklar heralde, şöyle işletelim eğlenelim moduna giren tipler vardır ya... Karşılaştığınızda falan sırıtır, yazdığınız yazılardan göndermeler yapar. Ortamda "abi o konuda ben şöyle düşünüyorum" diyerek fikrinizi çalar, ardından size dönüp kıskıs güler. Eğer arkadaş sürekli görüşmek zorunda olduğunuz biriyse -iş yerinden, okuldan ya da en kötüsü aileden- başınız dertte demektir. Başkalarına yazılarınızı anlatarak dalga geçmesi bir yana, insanlarda onun çoşkusuna kapılıp sizinle dalga geçmeye başlarlar. "Oo abi blokçu olmuşuz ne ayak", "Entel dantel hee eheh" gibi yorumlarıda düşünürsek, nefret edilen kişinin blogun tek okuru olması, blog kapatma sebebidir. Sinir harbidir. Sınavdır.

Dinledim ki: White Lion - Don't Give Up (yazıyla alakalıda olmuş yeni farkettim)

6 yorum:

Sycorox dedi ki...

o benmiyim,ben çok okuyorum,yorum yapıyorum çok pis alındım şimdi:)
bensem söylede yazmayım...

Mustafa Özkan dedi ki...

Yok sen olur musun hiç :)

Yasemin Şahin dedi ki...

İlginç bir senaryo olmuş eğer böyle biri yok ise.

Valla arkadaş sohbetlerinde gelip benim yazılarıma gönderme yapsalar herhalde mutlu bile olurdum okuyorlar diye:)

Blog tutanın halinden blok tutan anlar. Gerisini BullDog paklar:)

Mustafa Özkan dedi ki...

Yazıda bahsettiğim gibi tamamen bir anlık düşünceden çıktı bu yazı. Belki bir kısa film senaryosu bile olabilir :) Ama başıma gelmesini istemezdim açıkçası..

kırmızılı dedi ki...

başına gelse çok korkunç olabilirdi gerçekten ;)
iyi senaryoymui,tuttum ;)

Sycorox dedi ki...

ya ailedende olabilir fln diyince kıllandım öyle:)